středa 24. června 2015

Who am I?

Čaute! Po dlouhé době samopřemlouvání (pokud takové slovo existuje) a překonání mé obrovské lenosti, jsem si založila blog. Wohooo! A protože nejsem normální a chci být v něčem odlišná, rozhodla jsem se, že nebudu prozrazovat své pravé jméno a informace o mně budou minimální a nenápadné (takže nečekejte 100 faktů o mně ani jiný podobný tagy:D).                                 

Co můžu říct, je to, že jsem holka, co má smysl pro humor, má ráda sportování, nakupování, jsem totální foodlover♡ (žeru tady, žeru tam, žeru, kam se podívám) a umím trošku španělsky, což můžete poznat z mého názvu blogu CHICA LOCA (překlad: bláznivá dívka). Doufám, že se se mnou nebudete nudit a budou vás moje blogy bavit. (:
                                                          

                           Hasta luego, Meg ☆

                               

2 komentáře:

  1. Tak hodně štěstí! taky mám blog - lamavole9.blog.cz a ještě jsem ho pořádně nerozjela xD

    OdpovědětVymazat