úterý 21. července 2015

Domácí limonády

Čaute! Máme tady dlouho očekávané DIY ovocné limonády :) Domácí limonády jsou moje. Ráda je dělám a ještě radši je piju, nějak jsem už zavrhla obyčejné šťavy ze sirupu. Radši si udělám tu limonádu, která sice  zabere nějaký čas, ale stojí to za to. Ráda vytvářím nové kombinace limonád, a tak vám tady ukážu moje 2 nejoblíbenější. :)


1. Broskvovo-malinová limonáda

Co budeme potřebovat:

- hrst malin
- polovinu broskve
- několik lístků máty
- polovinu limetky
- led a vodu
- sklenici

(Množství ovoce záleží také na velikosti vaši sklenice nebo podle vaši chuti)


Postup:

1. Ve sklenici rozdrtíme hrst malin a listy máty.

* Na rozdrcení a rozmělnění ovoce jsem použila takovou  "tyčku ", kterou  jsme měli doma. Když jsem se ptala mamky, říkala, že se to dřív používalo na zahuštění omáčky. :D Ale určitě neuděláte blbě, když použijete třeba ponornej mixér :)

2. Polovinu broskve oloupeme a nakrájíme na kousky. Přidáme do sklenice a rozmělníme na kaši.

3. Přidáme trošku šťavy z limetky, jeden plátek limetky a třtinový cukr podle chuti.

4. Nakonec přidáme led a zalejeme vodou. Pořádne zamícháme a limonáda je na světe. :)





2. Lesní limonáda 

Co budeme potřebovat:

- hrst jahod 
- hrst borůvek a malin 
- 2 lístky meduňky
- třtinový cukr 
- led a vodu
- sklenici


 Postup:

1. Rozdrtíme lístek meduňky s jahodami. 

2. Přidáme borůvky a rozmělníme na kaši. 



3. Potom maliny a uděláme to samé.


4. Přidáme třtinový cukr podle chuti.      

5. Nalejeme vodu, led, zamícháme a máme další limonádu.


Tak to by bylo všechno.  Doufám, že limonády vyzkoušíte a dáte mi vědět,  jak to dopadlo. Oba ty recepty  mají vcelku  stejný postup takže ted už záleží jen na vás, jaké ovoce namixujete. Experimentujte a zkoušejte ruzne kombinace. Dobrou chuť! :)    



                                                              Hasta luego, Meg  ☆


P.S. : Dost se mě ptáte na tu sklenici, Tu jsem koupila v Nanu Nana a dá se koupit u v Tigru. Pokud vám tyhle obchody nic neříkají a nemáte je nikde u sebe, našla jsem článek na DIY těhle sklenicí. Koukněte se!:) DIY- Maison jar








21 komentářů:

  1. Broskvovo malinová zní božsky! :) Mňam, vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  2. Tá prvá ma veľmi zaujala :3 Hneď ako ma prestane bolieť hrdlo :( tak ju vyskúšam :3 Ďakujem za recept :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle "limonády" miluju ! Ta s borůvkami vypadá moc dobře, určitě vyzkouším :)
    Michelle, ma belle

    OdpovědětVymazat
  4. mňam, mňam, obe vyzerajú super a práve teraz by som si dala! :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Hned zitra pujdu vyzkouset tu lesni :-D jinak super blog davam odver ;-)
    www.fantasyalatriel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, klidně sem můžeš přidat fotku, jak to dopadlo :)

      Vymazat
  7. Super:) Určite skúsim! :)

    http://s0marie.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to dost dobře, někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle limonády zbožňuju, na léto ke grilovačce neb zahradní párty jsou super :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, na grilovačky je to úžasný, jednu budeme mít v sobotu, takže myslím, že všechny ohromím mými limonádami :D:)

      Vymazat
  10. Urcite si nejakou limonadu pidle tebe taky zkusim.Hned bych si jednu dala! :) Super clanek. ^^

    Pokud chcete mrknete na muj blog, teprve zacinam, takze budu rada za kazdou novou ctenarku, komentar, sdileni. :)
    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Taky miluju tyhle domácí limonády. Ta "tyčka" se jmenuje kvedlačka nebo taky kvrdlačka. :) Já ji používám pořád, třeba když vařím puding nebo potřebuju něco v něčem rozpustit :))
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, nemohla jsem si vzpomenout, ale věděla jsem, že mi to mamka říkala, děkuji :)

      Vymazat
  12. To vypadá božsky! Dala bych si tam všechno kromě té máty a medunky, to by mě zabilo xD.
    A strašně se mi líbí ta flaška, že které to pak piješ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi alergická na mátu a meduňku? Nebo ji nemáš ráda? A mimochodem tu flašku jsem koupila v Nanu Nana, ale viděla jsem moc pěkný DIY na tuhle sklenici. Jestli najdu odkaz přidám ho sem :)

      Vymazat
  13. Já ty limonády nijak nepojmenovávám, já do nich dám vždycky to, co máme doma :D A vždycky mi chutnala a výborně mě osvěžila... :) Ale na limonádu s okurky si asi netroufnu, tu chuť si nedovedu moc dobře představit...
    Pěkný článek :)
    Baauuu
    www.baauuu.webnode.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Mňaaam, tak tie idem hneď zajtra vyskúšať pretože vyzerajú veľmi chutne a jednoducho. Paráda. 😍😍
    PS: Budem veľmi rada ak si pozrieš môj blog, pretože každý komentár či pozretie mi pomáha poriadne sa rozbehnúť. ĎAKUJEM ;) http://sweetlifewithlussi.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Bože, tie vyzerajú lákavo! Ja si rada robím uhorkovo-citrónovo-mätovú.. Dávala som na ňu recept na môj blog, ak chceš, príď a inšpiruj sa :)
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2014/08/love-your-body-recept-na-detox-drink.html

    OdpovědětVymazat